Fotografia wizerunkowa

Wizerunek, firma, zespół, identyfikacja wizualna

Fotografia wizerunkowa jest jednym z kluczowych działów fotografii biznesowej i to ona w dużej mierze ma decydujący wpływ na ukształtowanie sposobu postrzegania naszej biznesu przez odbiorców (klientów lub pacjentów). Należy pamiętać, że w wielu przypadkach identyfikacja firmy na zewnątrz sprowadza się do konkretnych ludzi reprezentujących w pewnych sytuacjach tę firmę, np. w działalności jednoosobowej „firma” to w zasadzie osoba właściciela i tak to postrzegają klienci. Podobnie jest z grupami pracowników, którzy na co dzień stają się niejako wizytówką biznesu (są frontlinem np. dział obsługi klienta, recepcje, itp.), lub też z osobami zarządzającymi firmą. Taki rodzaj budowania identyfikacji wizualnej wzmacnia autentyczność komunikatu oraz na swój sposób uwiarygadnia firmę, a także zbliża do klienta. Jest zatem wysoce profesjonalnym ukazać zespół ludzi lub siebie w korzystnym świetle. Tu nie ma miejsca na amatorskie zdjęcia, słabej jakości. Fotografia musi zostać wykonana przez specjalistę, tak aby przyciągać, a nie zadziałać na niekorzyść. Fotograf musi zatem posiadać doświadczenie w fotografowaniu ludzi.  

Wysokiej jakości fotografia wizerunkowa wymaga zatem od fotografa pełnego profesjonalizmu. Zdjęcia muszą być uniwersalne, albowiem często służą do różnego rodzaju akcji marketingowych – od tradycyjnych materiałów drukowanych po prezentacje cyfrowe. Zapraszam do współpracy – wieloletnie doświadczenie w fotografii biznesowej, ale i portretowej pozwoliło mi wypracować warsztat, który spełni Wasze surowe oczekiwania.

Zapraszam do obejrzenia portfolio i kontaktu ze mną.

Koniecznie zobacz

Sprawdź również moje portfolio biznesowe pod kątem fotografii architektury, gabinetów i przemysłu.

Porozmawiajmy
o waszych potrzebach!

Napisz do mnie lub zadzwoń. Chętnie pomogę uwiecznić, to co dla Was ważne.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych